ON THE ROAD AGAIN.

New York dag zeven.

Met alvast een beetje weemoed zetten we vandaag onze laaste stapjes in NY.
Het is een vrije dag dus iedereen kan doen wat hij wil. Wij wilden nog graag St.Patrick's Cathedral bezoeken. Het is wel een fikse wandeling maar aangezien het prima weertje is, geen probleem. Eigenlijk een klein wondertje dat we deze vakantie geen druppel regen hebben gezien.🌞
De kerk is alleen maar te beschrijven als machtig, prachtig en enorm. Tijdens ons bezoek vond er een begrafenis plaats dus een paar bescheiden foto's maken en stil zijn.
Na eventjes onze zonden overdacht te hebben ging het richting Trump Tower.
Pracht en praal alom 🀴. Een ijsje gegeten, onze ogen uitgekeken en uiteraard een sanitaire stop. Van het laaste durfde ik geen foto's te maken binnen. πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™Š
Ook Grand Central Station stond op het progamma.πŸš‰. Totale chaos. Vanaf het balkon gezien net een mierenhoop waar iedereen zijn eigen doel heeft.🐜
Lanzaamaan werd het tijd om terug te gaan naar het hotel en onderweg de maagjes te vullen. Uiteraard weer een Starbucks geworden.πŸ€—
Terug op de kamer hebben we de koffers ingepakt en gaan voor de laaste keer naar het Hard Rock Cafe om te eten.
Dit is mijn laaste berichtje en hopenlijk hebben jullie het leuk gevonden.

See you soon on the other side of the ocean.